Βόλτα στα Τρίκαλα Κορινθίας

Σκέφτομαι πολλές φορές πως σε αυτή εδώ την στήλη θα ήθελα να έχω όλες τις οικογενειακές μας εξορμήσεις. Ακόμη και εκείνες που ίσως να μην έχουν καλή φωτογραφία και μπορεί να μην σε ενδιαφέρουν και πολύ. Αυτή η στήλη γεμίζει με τα ταξίδια μας. Τις διακοπές μας, αλλά και με κάθε εξόρμηση που κάνουμε έστω και αυθημερόν! Κρύβει μέσα της και τις βόλτες μας τις Κυριακές, όχι απαραίτητα κάπου κοντά μας. Μια τέτοια Κυριακή ήταν και η προηγούμενη που πήγαμε μια βόλτα στα Τρίκαλα Κορινθίας! Βόλτα στα Τρίκαλα Κορινθίας και όποτε κατηφορίζουμε για Πελοπόννησο νιώθουμε ενθουσιασμό!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Εμείς οι Βορειοελλαδίτες ξέρουμε πολύ καλά την πόλη Τρίκαλα της Θεσσαλίας! Ωστόσο, στον πανέμορφο χάρτη μας υπάρχει και το χωριό Τρίκαλα Κορινθίας. Ένα χωριό δίπλα σε βουνό, αυτό της Κυλλήνης και ανήκει στον Δήμο Ξυλόκαστρου! Το Ξυλόκαστρο θα το ξέρεις σίγουρα μιας και είναι γνωστό για τις ωραίες παραλίες του!

Αρχικά, πήραμε το αυτοκινητάκι μας και λίγο πριν το μεσημέρι ξεκινήσαμε για τα Τρίκαλα Κορινθίας! Έπειτα, όπως ήταν φυσικό σταματήσαμε στον Ισθμό της Κορίνθου, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας, πήραμε μια ανάσα και συνεχίσαμε το ταξίδι μας! Δεν μας πήρε πολύ ώρα να φτάσουμε! Μετά από μια ώρα και κάτι φτάσαμε στον προορισμό μας! Χαρήκαμε γιατί αντικρίσαμε για άλλη μια φορά φέτος χιόνι και γιατί εισπνεύσαμε δροσερό και καθαρό αέρα!

Βόλτα στα Τρίκαλα Κορινθίας

Το χωριό έχει τρία μέρη που μοιάζουν πολύ μεταξύ τους! Τα Άνω, τα Μεσαία και τα Κάτω Τρίκαλα! Η θέα της πεδιάδας αλλά και του βουνού ήταν κάτι που σε γέμιζε και ο παραδοσιακός οικισμός σε κέρδιζε με τα μικρά μαγαζάκια του από ξύλο, πέτρα και πλιθιά!

Περπατήσαμε από τα Κάτω μέχρι τα Άνω Τρίκαλα, χαζέψαμε το βουνό, τη θέα, μπήκαμε στα μικρά παντοπωλεία, αγοράσαμε φασόλια. Αγάπησα τις χυλοπίτες και το καπνιστό τυρί. Επίσης, αγόρασα φρέσκια ρίγανη και δυόσμο! Πάντα αγοράζω μπαχαρικά και τσάι από τέτοιες περιοχές. Μετά, αποφασίσαμε να φάμε σε μια υπέροχα διακοσμημένη ταβέρνα η οποία διέθετε (ευτυχώς😋) και νόστιμο φαγητό!

Επιπρόσθετα, να σου πω ότι το τοπίο ήταν αρκετά ομιχλώδες και η θερμοκρασία δεν ξεπερνούσε τους 3 βαθμούς! Αυτό βοηθούσε πολύ ώστε να κάνεις μια ωραία χειμωνιάτικη βόλτα σε ορεινό βουνό. Θα μπορούσα να είχα τραβήξει περισσότερες φωτογραφίες, ωστόσο η βροχή μετά από ένα σημείο δεν μου το επέτρεψε! Αμέσως μόλις φάγαμε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής αφού δεν μπορούσαμε να περπατήσουμε λίγο ακόμα στα σοκάκια του χωριού! Τα παιδιά ένιωσαν ευχαρίστηση και ας μην πρόλαβαν να διασκεδάσουν στις κούνιες με θέα το χιονισμένο βουνό!

Οι μικρές αυτές εξορμήσεις μας βοηθούν να αντέξουμε την καθημερινότητα που είναι όλο υποχρεώσεις, τρέξιμο. Γενικότερα, ειδικά εμείς στις πόλεις ζούμε το απόλυτο στρες! Τα μικρά αυτά χωριά, μας προσφέρουν απλότητα και ησυχία, έστω και αυτές τις λίγες ώρες που μπορούμε να δραπετεύσουμε! Μετά την Πάρνηθα βάλαμε σκοπό να επισκεφτούμε και άλλο βουνό σύντομα! Δεν θα σου αποκαλύψω ποιο είναι αυτό έτσι για το suspense! Αν καταφέρουμε να πάμε θα με βρεις πάλι εδώ να σου γράφω για το πώς τα περάσαμε!

Ανακάλυψε με μια ματιά όλα τα ταξίδια μας εδώ!

Ως την επόμενη φορά, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

Εύη.

Evi Sachinidou

Είμαι η Εύη και σε καλωσορίζω στον ονειρόκηπό μου! Εδώ μοιράζομαι μαζί σου την καθημερινότητά μου, την ζωή με τα παιδιά, τα δικά μου μυστικά ομορφιάς, εύκολες και γρήγορες συνταγές,τα ταξίδια μου και κάποια Lazy nights με περίεργα Cocktails για συντροφιά! We are Family!

6 Comments
  1. Πολύ ωραία και αυτή η εξόρμησή σας και εύχομαι γρήγορα και στην επόμενη. Κι όμως κι εγώ δεν έχω πάει στα Τρίκαλα Κορινθίας να σου πω. Για το επόμενο βουνό ρίξτε και ένα τηλέφωνο.,..ποτέ δεν ξέρεις! Κάλη

2. Δύο φορές έχω προσπαθήσει να βρω κατάλυμα στα Τρίκαλα Κορινθίας σε περίοδο γιορτών και δεν τα κατάφερα! Πρέπει να είναι τόσο όμορφα όσο τα περιγράφεις φίλη μου! Μάλλον πρέπει να πεταχτούμε κι εμείς αυθημερόν, όχι τίποτε άλλο, απλά για να μου φύγει ο καημός! αχαχαχα Ωραίες φωτογραφίες αγαπημένη μου, καλά να περνάτε πάντα! Σ'αγαπώ

3. Έχω αρκετό καιρό να πάω στα Τρίκαλα Κορινθίας αλλά θυμάμαι ότι είχαμε περάσει όμορφα! Πολύ καλά κάνατε που πήγατε εκδρομούλα, είναι ότι πιο ωραίο για όλη την οικογένεια! Εύχομαι να πάτε σύντομα κι άλλη όμορφη βόλτα! ΦιλιάααΣωτηρίαwww.mylittleworld.gr

1. Σωτηρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Αυτές οι Κυριακές μας δίνουν κουράγιο να αντέξουμε την ρουτίνα της εβδομάδος που ξεκινά!!!!!! Φιλιά πολλά!!